دانلود وکتور سر شیر

کانون تبلیغاتی آلاگرافیک آمادگی دارد هر نوع وکتوری که در سایت موجود است از قبیل استیکرها ، پازل های سه بعدی و جورچین ها و یا وکتورهای درخواستی شما را با دستگاه لیزر 90*120 حک و برش لیزر نماید.

در صورت بروز هرگونه مشکل مثل دانلود نشدن فایل یا جابجایی در انتخاب فایلهای منتخب و … با ما تماس بگیرید. تا رفع کامل مشکل، پیگیر هستیم.

09139292117

09132072117

مستاجران

کاربرد وکتور

وکتور در طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی، اینفوگرافیک‌ها، کارت ویزیت‌، بروشور‌، منو های رستوران‌، کاتالوگ و… از الزامات کار طراحان است. گفتیم که وکتور فایلی لایه باز است این یعنی می‌توانیم به راحتی هر ایده‌ای را که داشته باشیم، طراحی کنیم.

در صورت باز کردن این فایل ها در نرم افزار Adobe Illustrator و Corel فایل ها به صورت لایه باز اجرا می‌شوند و شما می‌توانید بدون پایین آمدن کیفیت هرگونه تغییری در فایل بدهید.

معرفی نرم‌افزارهایی که از فرمت‌های فایل‌های وکتور پشتیبانی می‌کنند

در بین نرم‌افزارهای گرافیکی محبوب، قدرتمند‌ترین نرم‌افزارهای ساخت وکتور adobe ،illustrator و Coreldraw هستند. برای باز کردن فرمت‌هایی چون eps یا ai می‌توان از photoshop نیز استفاده کرد.

اگر وکتور را در فتوشاپ باز کنید ابتدا کیفیت و اندازه را از شما می‌پرسد. این نرم‌افزار برای کارهای معمولی و بدون ویرایش فایل وکتور مناسب‌تر است. adobe acrobat بهترین نرم‌افزار ویرایش اسناد pdf است.

دانلود وکتور لایه باز سر شیر